مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 16:252020-08-26اقتصادي

اجرای 13 پروژه جمع آوری آب های سطحی در کومله


شهردار کومله، از زیرسازی 8000 مترمربعی معابر و کوچه های سطح شهر در قالب شش پروژه خبر داد و گفت: 13 پروژه لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی به طول 1500 متر نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان شهردار کومله، از زیرسازی 8000 مترمربعی معابر و کوچه های سطح شهر در قالب شش پروژه خبر داد و گفت: 13 پروژه لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی به طول 1500 متر نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

منوچهر مهدی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری کومله طی 9 ماهه اخیر، اظهار کرد: طی مدت مذکور پروژه های عمرانی متعددی در شهر کومله عملیاتی شده است.

وی از افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری کومله در هفته دولت امسال خبر داد و عنوان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت معابر و کوچه ها در سطح محلات شهر در قالب 10 پروژه انجام شده است.

شهردار کومله از زیرسازی 8000 مترمربعی معابر و کوچه های سطح شهر در قالب شش پروژه خبر داد و گفت: 13 پروژه لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی و سه پروژه جدول گذاری در سطح خیابان ها نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مهدی پور، با اشاره به اجرای پروژه لایروبی مکانیزه کلیه فاضلاب های سطح شهر با استفاده از خودروی واترجت، خاطرنشان کرد: دو پروژه پیاده روسازی و نوسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 13 پروژه جمع آوری آب های سطحی در کومله

اجرای 13 پروژه جمع آوری آب های سطحی در کومله